reklama

Motýľ

.. raz sa nevrátim.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Ako motýľ s krídlami žiarivými ako vstávajúce slnko,

Slobodne uletím ďaleko od všetkého,

Čo ma drží na zemi.  

Čerstvý vánok fúka mi do krídel

nemo hľadím na tú krásu,

Čo z výšky ukazuje svoje farby.

Sladká chuť slobody ma spútala...  

Vrátim sa.

Vždy iná, vždy nová, no vrátim sa.  

Láka ma túžba znovu vzlietnuť,

ochutnať nový deň, pozdraviť slnko

a rozveseliť ľudí krásou mojich krídel.  

Sloboda ma celú spútala.  

Nevrátim sa. Raz sa nevrátim...    

Soňa Robineková

Soňa Robineková

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepíšem, lebo musím, ale preto, že to je najúčinnejší liek. Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyLáskaBásneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu