reklama

Deň zvaný Bezcitnosť

Rozhodla som sa vykročiť po novej ceste, nevidela som však, že ma tam čaká priepasť...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Rozhodla som sa vykročiť po novej ceste, nevidela som však, že ma tam čaká priepasť. Priepasť, za ktorou nič nie je, ktorá nikam nevedie.. Späť už ísť neviem a odísť ma nepustí. Stojím tu a čakám, hľadím, či sa neobjaví nová cesta. Teraz vidím len jednu. Plnú smútku, bolesti a odhodlanosti, že svoj život už nebudem žiť kvôli sebe, pre seba. Moje šťastie spadlo do priepasti, ostali mi len jeho zvyšky. Len spomienky a nádej, že tam viac nespadne už nikoho šťastie... Budem pri nej deň čo deň a noc čo noc stáť a strážiť ju, aby v nej neskončilo viac ľudskej nerozumnosti... Stačí, keď v nej skončila moja nádej...    

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Niečo sa však zmenilo. Priepasť ma celú nečakane pohltila...    

„Ako sa máš?“ „Neviem, mala by som sa mať asi zle..“, odpovedám bez náznaku akéhokoľvek trápenia. „Počkaj, ty nevieš, ako sa máš?“, pokračuje môj nedočkavý kamarát v snahe dostať zo mňa odpoveď na takú jednoduchú otázku. „Mám sa dobre.“, odvrkla som, nech mi už konečne dá pokoj s tou otravnou otázkou.  

Naozaj neviem, ako sa mám. Veci sa na mňa rútia, mala by som byť smutná, utrápená, ale moja myseľ nič necíti. Viete si predstaviť, že vás niekto bozkáva, niekto koho ľúbite, ale tento krát to necítite? Necítite absolútne nič? Aj sa vám tisnú slzy do očí, srdce vám búši, vaše telo funguje ako má, ale vaša myseľ nie?.. Smútok, láska, bolesť, strach, radosť, sklamanie, všetko bolo zrazu preč. Spočiatku som sa zľakla, ale „pocit“ spokojnosti, keďže ma nemá čo trápiť ani rozosmievať, je veľmi nákazlivý...            

SkryťVypnúť reklamu
reklama

..... Netráp sa prosím, vybrala som si to sama, konečne sa aspoň raz cítim tak, že som to ja :)... Som Ti za mnoho vďačná...

Soňa Robineková

Soňa Robineková

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepíšem, lebo musím, ale preto, že to je najúčinnejší liek. Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyLáskaBásneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu