reklama

O ničom neobvyklom - o klebetách

Ľudská ješitnosť. Niekedy ma dokáže rozčarovať do nebies...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

 Hovoria o mne, že pôsobím kľudným a dobrým dojmom. Neviem, čo je na tom pravdy, lebo osobne si o sebe myslím opak. Ale to tak asi býva a možno je to tak lepšie, lebo sa snažím svoje chyby eliminovať. V jednom sa ale asi nezmením. Totiž jednou z mála vecí, ktoré vo mne zapnú tzv. „samonasierací“ gombík je ľudská klebetnosť.

  Nedávno (a vlastne to pôsobí až dodnes) sa udiali veci, ktoré veľmi ľutujem. Nikdy sa nenechávam ovplyvniť spoločnosťou, ale v tejto veci sme boli dvaja. Nátlak vyvolal diskusiu rôznych smerov. Všetci boli šťastní, pretože sa niečo udialo, boli nové klebety, mali o čom rozprávať. Aj rozprávali, len škoda, že nikto z nich nevedel skutočnú pravdu. Nevládala som. Stopla som klebety, stopla som celý ten nátlak a... odišla som. Nechala som tu všetkých, nechala som tu všetko. Odišla som ďaleko nech sa veci riešia bezo mňa. Nech si môžem v pokoji sadnúť a nemyslieť na iných. Mať čas pre seba a pre svoje záľuby, pre to, čo ma baví a na čo som doposiaľ nemala čas. Bolo mi jasné, že tak, ako spoločnosť „riadila“ môj život, tak bude teraz aj „riešiť“ moje problémy.   

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

 Vrátila som sa a prvý pocit, ktorý ma spútal, bol smútok za tým všetkým. Za tými dňami, ktoré mi priniesli viac pôžitku ako celý predošlí mesiac. Nie, do očí mi nikto nič nepovedal. No práve ich oči prezradili viac, než mali.. Niektorí ma chápali, iní odsudzovali. Bolo mi to jedno. A je mi to jedno. Mám pri sebe kamarátov, ktorí ma chápu, ktorí vedia pravdu takú, aká naozaj je a stoja pri mne. Nič viac nepotrebujem. Čo si myslia ostatní, na tom už nezáleží. Nech sa stane čokoľvek, aj tak by to nepochopili.   

 To, čo ma nahnevalo, neboli ani tie klebety, čo sa šírili. Prekvapili ma, rozčarovali do nebies, ale vlastne som ich aj očakávala. Čo ma nahnevalo viac je to, čo tie klebety spôsobili. Takmer sa im podarilo zničiť neoblomné kamarátstvo. Musela som to urobiť, aj keď to mnohí pochopili práve opačne. Chcela som zachrániť aspoň to, čo ostalo...

Soňa Robineková

Soňa Robineková

Bloger 
  • Počet článkov:  39
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Nepíšem, lebo musím, ale preto, že to je najúčinnejší liek. Zoznam autorových rubrík:  ÚvahyLáskaBásneSúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu